۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۴, پنجشنبه

داستان تصویری پرستار کمکی من

داستان پرستار کمکی من من ترجمه شده به زبان فارسی و با تصاویر با کیفیت و متن قابل خوانا برای همه دوستان عزیز.
در این داستان پرستاری بر حسب تصادف متوجه می شود که زبونش معجزه عجیبی دارد و ازش برای کار های خوب استفاده می کند.
داستان تصویری پرستار کمکی من


داستان تصویری پرستار کمکی من

داستان تصویری پرستار کمکی من

داستان تصویری پرستار کمکی من

داستان تصویری پرستار کمکی من

داستان تصویری پرستار کمکی من

داستان تصویری پرستار کمکی من

داستان تصویری پرستار کمکی من

داستان تصویری پرستار کمکی من

داستان تصویری پرستار کمکی من

داستان تصویری پرستار کمکی من

۵ نظر:
Write نظرات
  1. ناشناس۳/۱۱/۱۳۹۵

    خیلی قشنگ بود عجب سکس باحالی

    پاسخحذف
  2. ناشناس۳/۲۶/۱۳۹۵

    اوووف عالی بود

    پاسخحذف
  3. ناشناس۵/۱۵/۱۳۹۵

    عال بود

    پاسخحذف
  4. ناشناس۸/۱۰/۱۳۹۵

    کاش منم مریض شم اینطور پرستاری بیاد رو سرم

    پاسخحذف
  5. ناشناس۱۲/۱۰/۱۳۹۵

    عجب کیفی کردن خوش به حالشون و ممنون بابت ترجمه جامعه ایران به همچین افرادی در زمینه فرهنگ سازی کمیک افتخار میکنه واقعا دستتون درد نکنه بازم ترجمه کنیدلا1

    پاسخحذف

Recommended Posts × +